Salta al contingut principal

1er RALLY D'ESCALADA TERRES DE L'EBRE

 

Bones muntanyeros!!

Estem molt orgullosos de presentar-vos la 1a Edició del Rally d'escalada de les Terres de l'Ebre! Després de més de 6 mesos de preparació ja podem dir que es una realitat! 

Us semblara extrany aque un club d'espeleologia realitze un esdeveniment d'escalada, pero el que ens uneix a totes dues disciplines, al fi i al cap, es la passio per fer el que ens agrada a la muntanya. Tambe ho hem vist oportu, ja que a les Terres de l'Ebre no s'esta realitzant cap concentracio, trobada, cursos d'aquest esport... 
Es per aixo que una de les finalitats d'aquest Rally d'Escalada, es incentivar aquest esport d'una manera mes propera als col•lectius de muntanya en uns entorns privilegiats dels que disposem.

Agraïr a l'Associació Esportiva Caranord pel seu suport i colaboració amb l'edició i a l'Ajuntament d'Horta de Sant Joan pel recolzament i cessió d'espais municipals a l'organització i participants. També agraïr a tots els esponsors que han col·laborat en l'event, ja que sense el seu suport no seria possible tirar endevant aquest projecte.  

L'EVENT ES CELEBRARÀ EL DIA 30 DE NOVEMBRE ALS ESTRETS D'ARNES

Per participar s'ha d'emplenar:

<FORMULARI D'INSCRIPCIÓ>

Data limit d'inscripció: 5 de Novembre !


PREU D'INSCRIPCIÓ:
FEDERAT: 24 EUROS 
NO FEDERAT: 30 EUROS*
*L'assegurança és obligatòria per participar. En cas de no disposar-ne, el preu de la inscripció s'incrementarà en 6 euros, per cobrir qualsevol accident i per responsabilitat civil.

PER ASSISTIR AL SOPAR I L'ENTREGA DE PREMIS S'HAN DE SUMAR 20 EUROS PER PERSONA. 

FEDERAT + SOPAR: 44e
NO FEDERAT + SOPAR: 50e

S'HA DE FER TRANSFERÈNCIA DE L'IMPORT TOTAL AL SEGÜENT COMPTE: 
ES58 0049 2961 5521 1440 2029.
S'HA DE POSAR AL CONCEPTE: 'RALLY NOM COGNOM'. Exemple: 'RALLY ADAM ONDRA'

Abans del sopar també es relaitzaràn xarrades realcionades amb el esports de muntanya i els Ports. 


Trobareu tota la informació rellevant a la seguent documentació:

    -  Us preguem que sobretot us llegiu aquest document, ja que trobareu quasi tota la informació del Rally. 

<PROJECTE RALLY 2024

(Informació rellevant de l'event, punt de trobada, allotjament, horaris, material d'escalada imprescindible...)


<REGLAMENT i RESSENYES>









Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Crònica Curs NV1 Espeleo

 Bones Companys! Aquest mes de maig vam iniciar una nova edició del Curs d’Iniciació a l’Espeleologia Nivell 1 de l’Espeleo Club Tortosa, amb una molt bona participació i ganes d’aprendre per part dels cursistes. La jornada de dissabte va començar amb les sessions teòriques , on es van tractar diferents aspectes fonamentals per introduir-se en el món de l’espeleologia. Durant el matí es va parlar sobre la història de l’espeleologia, les tècniques de progressió vertical, el material utilitzat en aquesta activitat, la conservació del medi subterrani i algunes nocions bàsiques de topografia. Després de dinar, vam posar en pràctica part dels coneixements adquirits amb una sortida a la Cova del Garrofer . Aquesta cavitat horitzontal va permetre als participants familiaritzar-se amb l’entorn subterrani i descobrir algunes de les seves particularitats així com orientar-se i interpretar una topografia. Durant la visita vam recórrer pràcticament tota la cavitat, arribant fins més enllà del...

Crònica d'un Cueto-Coventosa

Tots els que hem estat hospedats al Hostal de Coventosa (o al de Margari) hem vist la topografia del sistema de Coventosa a la paret de l'alberg. Ja fa anys que l'observem, la repassem de esquerra a dreta, que la mirem en ullets de 'algun dia vull fer esta travessa'. Aquesta setmana santa vam estar fent travessies, entre elles Tibia-fresca, Torca fria-Cueva del Lobo, Tonio Canyuela... Pau, victor i jo(Marc) ja vam começar a maquinar i preparar allò que durant tant de temps haviem somiat fer algun dia.  El resultat tot un èxit. Un total de 15 hores de travessa que ens ha posat a prova de principi a fi. Per començar, 1 hora d’aproximació fins a la boca de Cueto. Només obrir el frontal, et saluda un pou de 300 metres directes. Ens organitzem de la següent manera: Jo per devant instal·lant, Pau al mig de suport ajudant a les recuperacions i recuperant mosquetons per passar-me'ls per seguir instal·lant i Víctor detràs recuperant. Portem 4 cordes, 2x60 i 2x50. A les tirad...

Avenc de la Crisi- Exploració Gran Diaclassa

Durant aquesta any passat, una de les nostres exploracions actives al Parc Natural dels Ports ha estat revisar i escalar la Gran diaclassa que s'accedeix a cota - 80m desde el pou -115m de l'avenc de la Crisi. Amb aquesta entrada us explicarem cronologicament els treballs realitzats a aquesta punta. Ha constat d'unes 4 entrades  entre treballs de reacondicionament de la ruta a la diaclassa i l'escalada d'aquesta en la que s'han escalat al voltant de 70 metres.  Les tasques realitzades han resultat especialment interessants, ja que, es va plantejar la possibilitat real d’arribar a l’exterior. Aquesta hipòtesi es basava en diversos indicis observats durant l’ascens, com la presència de ratpenats i petits insectes en aquella zona de la cavitat, apartada de l'actual entrada a aquest avenc. A més, la cota a la qual s’ha anat avançant al llarg de l’exploració reforçava aquesta idea, fent pensar que una connexió amb l’exterior era possible. A finals de 2024 es va f...