Salta al contingut principal

Fes-te soci!! Federa't

  Vols ser soci de l'ECT?

Tindràs l'oportunitat de participar a les activitats que realitzem al llarg de l'any, formar part de les exploracions amb les que estem treballant i tenir aventatges amb cursos!

Bé, per formalitzar la inscripció com a soci/a de l'ECT, haureu d'efectuar el pagament després d'emplenar aquest formulari. La quota de soci/a són 30€ anuals. 


A més, qui vulgui fer-se la llicència federativa haurà d'abonar la quota més l'import de la llicència.
Aquest any aquells/es que es van federar el 2025, el preu de la federativa correspon a la casella de 'Preu bonificat'


Podreu efectuar el pagament mitjançant transferència bancària al següent número de compte:
ES58 0049 2961 5521 1440 2029

En el concepte heu d’indicar SOCI ECT i el vostre nom o SOCI + FEDE ECT i el vostre nom.

I finalment, donar-vos les gràcies per formar part del nostre equip!

-CASTELLANO-

Tendrás la oportunidad de participar en las actividades que realizamos a lo largo del año, formar parte de las exploraciones en las que estamos trabajando y disfrutar de ventajas en cursos.

Bien, para formalizar la inscripción como socio/a de la ECT, deberéis efectuar el pago después de rellenar este formulario. La cuota de socio/a es de 30 € anuales.

<FORMULARIO SOCIO Y FEDERATIVAS>

Además, quien quiera hacerse la licencia federativa deberá abonar la cuota más el importe de la licencia.
Este año, aquellas personas que se federaron en 2025, el precio de la federativa corresponde a la casilla de “Precio bonificado”.

Podréis efectuar el pago mediante transferencia bancaria al siguiente número de cuenta:
ES58 0049 2961 5521 1440 2029

En el concepto debéis indicar SOCIO ECT y vuestro nombre o SOCIO+FEDE ECT y vuestro nombre.
Y por último, ¡daros las gracias por formar parte de nuestro equipo!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Crònica Curs NV1 Espeleo

 Bones Companys! Aquest mes de maig vam iniciar una nova edició del Curs d’Iniciació a l’Espeleologia Nivell 1 de l’Espeleo Club Tortosa, amb una molt bona participació i ganes d’aprendre per part dels cursistes. La jornada de dissabte va començar amb les sessions teòriques , on es van tractar diferents aspectes fonamentals per introduir-se en el món de l’espeleologia. Durant el matí es va parlar sobre la història de l’espeleologia, les tècniques de progressió vertical, el material utilitzat en aquesta activitat, la conservació del medi subterrani i algunes nocions bàsiques de topografia. Després de dinar, vam posar en pràctica part dels coneixements adquirits amb una sortida a la Cova del Garrofer . Aquesta cavitat horitzontal va permetre als participants familiaritzar-se amb l’entorn subterrani i descobrir algunes de les seves particularitats així com orientar-se i interpretar una topografia. Durant la visita vam recórrer pràcticament tota la cavitat, arribant fins més enllà del...

Crònica d'un Cueto-Coventosa

Tots els que hem estat hospedats al Hostal de Coventosa (o al de Margari) hem vist la topografia del sistema de Coventosa a la paret de l'alberg. Ja fa anys que l'observem, la repassem de esquerra a dreta, que la mirem en ullets de 'algun dia vull fer esta travessa'. Aquesta setmana santa vam estar fent travessies, entre elles Tibia-fresca, Torca fria-Cueva del Lobo, Tonio Canyuela... Pau, victor i jo(Marc) ja vam começar a maquinar i preparar allò que durant tant de temps haviem somiat fer algun dia.  El resultat tot un èxit. Un total de 15 hores de travessa que ens ha posat a prova de principi a fi. Per començar, 1 hora d’aproximació fins a la boca de Cueto. Només obrir el frontal, et saluda un pou de 300 metres directes. Ens organitzem de la següent manera: Jo per devant instal·lant, Pau al mig de suport ajudant a les recuperacions i recuperant mosquetons per passar-me'ls per seguir instal·lant i Víctor detràs recuperant. Portem 4 cordes, 2x60 i 2x50. A les tirad...

Avenc de la Crisi- Exploració Gran Diaclassa

Durant aquesta any passat, una de les nostres exploracions actives al Parc Natural dels Ports ha estat revisar i escalar la Gran diaclassa que s'accedeix a cota - 80m desde el pou -115m de l'avenc de la Crisi. Amb aquesta entrada us explicarem cronologicament els treballs realitzats a aquesta punta. Ha constat d'unes 4 entrades  entre treballs de reacondicionament de la ruta a la diaclassa i l'escalada d'aquesta en la que s'han escalat al voltant de 70 metres.  Les tasques realitzades han resultat especialment interessants, ja que, es va plantejar la possibilitat real d’arribar a l’exterior. Aquesta hipòtesi es basava en diversos indicis observats durant l’ascens, com la presència de ratpenats i petits insectes en aquella zona de la cavitat, apartada de l'actual entrada a aquest avenc. A més, la cota a la qual s’ha anat avançant al llarg de l’exploració reforçava aquesta idea, fent pensar que una connexió amb l’exterior era possible. A finals de 2024 es va f...