Salta al contingut principal

Fes-te Soci! Federativa 2024!

 Vols ser soci de l'ECT?

Bé! La quota són 30€ anuals que es paguen a principis d'any. Només has de fer Bizum a aquest telèfon 639827207 o bé mitjançant transferència bancària al següent número de compte: ES87 2100 0019 4602 0097 6024 posant de concepte el teu nom precedit de 'CUOTA SOCI' (per exemple: Concepte: Jaimito Joroño CUOTA SOCI'). Un cop fet l'ingrés ja formaràs part d'aquest gran equip.💪🏻

Vull federar-me amb vosaltres, com ho faig?

Fantàstic! Aleshores juntament amb la quota anual de soci hauràs d'abonar el preu de la federativa escollida, fent Bizum al telèfon o transferencia al compte indicant abans.

Com us passo les meves dades personals?

Simple! Heu d'emplenar aquest formulari i automàticament quan s'hagi rebut el pagament, gestionarem la vostra assegurança i/o quota de club.

<EL PODEU EMPLENAR AQUÍ>

Quan tinguem les teves dades t'afegirem als respectius grups de whatsapp perquè estiguis al dia de les novetats i activitats que realitzem al club! ☺️


CASTELLANO

¿Quieres ser socio del ECT?

Bien! La cuota son 30€ anuales que se pagan a principios de año. Sólo tienes que hacer Bizum a este teléfono 639 827 207 o bien mediante transferencia bancaria al siguiente número de cuenta: ES87 2100 0019 4602 0097 6024 poniendo de concepto tu nombre precedido de 'CUOTA SOCIO' (por ejemplo: Concepto: Jaimito Joroño ' . Una vez realizado el ingreso ya formarás parte de este gran equipo.💪🏻

Quiero federarme con vosotros, ¿cómo lo hago?

¡Fantástico! Entonces junto con la cuota anual de socio deberás abonar el precio de la federativa escogida, haciendo Bizum en el teléfono o transferencia en la cuenta indicando antes.

¿Cómo paso mis datos personales?

¡Simple! Debe rellenar este formulario y automáticamente cuando se haya recibido el pago, gestionaremos su seguro y/o cuota de club.


¡Cuando tengamos tus datos te añadiremos a los respectivos grupos de whatsapp para que estés al día de las novedades y actividades que realizamos en el club! ☺️

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Crònica Curs NV1 Espeleo

 Bones Companys! Aquest mes de maig vam iniciar una nova edició del Curs d’Iniciació a l’Espeleologia Nivell 1 de l’Espeleo Club Tortosa, amb una molt bona participació i ganes d’aprendre per part dels cursistes. La jornada de dissabte va començar amb les sessions teòriques , on es van tractar diferents aspectes fonamentals per introduir-se en el món de l’espeleologia. Durant el matí es va parlar sobre la història de l’espeleologia, les tècniques de progressió vertical, el material utilitzat en aquesta activitat, la conservació del medi subterrani i algunes nocions bàsiques de topografia. Després de dinar, vam posar en pràctica part dels coneixements adquirits amb una sortida a la Cova del Garrofer . Aquesta cavitat horitzontal va permetre als participants familiaritzar-se amb l’entorn subterrani i descobrir algunes de les seves particularitats així com orientar-se i interpretar una topografia. Durant la visita vam recórrer pràcticament tota la cavitat, arribant fins més enllà del...

Curs Nv.1 ESPELEOLOGIA

 <FORMULARI D'INSCRIPCIÓ> CLIQUEU AL LINK DE SOBRE PER EMPLENAR EL FORMULARI D'INSCRIPCCIÓ! Us presentem el curs nivell 1 d'espeleologia de l'Espeleo Club Tortosa. Aquest curs està  adreçat a totes aquelles persones que vulguin començar a descobrir el món subterrani d’una manera segura i guiada . Es tracta d’una formació pensada per adquirir les bases tant teòriques com pràctiques d’aquesta disciplina, combinant sessions en aula amb sortides reals en cavitat. El curs s’estructura en dos caps de setmana intensius , on els participants aprendran des dels conceptes fonamentals fins a les tècniques bàsiques de progressió, tant en cavitats horitzontals com verticals. Les pràctiques es realitzen en entorns naturals del Parc Natural dels Ports, permetent una experiència directa i progressiva en un medi real. A més, el curs inclou el material necessari i la cobertura federativa, amb l’objectiu de facilitar l’accés a aquesta activitat a qualsevol persona amb interès, ind...

Crònica d'un Cueto-Coventosa

Tots els que hem estat hospedats al Hostal de Coventosa (o al de Margari) hem vist la topografia del sistema de Coventosa a la paret de l'alberg. Ja fa anys que l'observem, la repassem de esquerra a dreta, que la mirem en ullets de 'algun dia vull fer esta travessa'. Aquesta setmana santa vam estar fent travessies, entre elles Tibia-fresca, Torca fria-Cueva del Lobo, Tonio Canyuela... Pau, victor i jo(Marc) ja vam começar a maquinar i preparar allò que durant tant de temps haviem somiat fer algun dia.  El resultat tot un èxit. Un total de 15 hores de travessa que ens ha posat a prova de principi a fi. Per començar, 1 hora d’aproximació fins a la boca de Cueto. Només obrir el frontal, et saluda un pou de 300 metres directes. Ens organitzem de la següent manera: Jo per devant instal·lant, Pau al mig de suport ajudant a les recuperacions i recuperant mosquetons per passar-me'ls per seguir instal·lant i Víctor detràs recuperant. Portem 4 cordes, 2x60 i 2x50. A les tirad...