Salta al contingut principal

II Rally Escalada Terres de l'Ebre

Bones muntanyeros!!

Estem molt orgullosos de presentar-vos la 2a Edició del Rally d'escalada de les Terres de l'Ebre! Després de l'èxit de la 1a edició, aquets any repetim!

Agraïr a l'Associació Esportiva Caranord pel seu suport i colaboració amb l'edició i a l'Ajuntament d'Horta de Sant Joan pel recolzament i cessió d'espais municipals a l'organització i participants. També agraïr a tots els esponsors que han col·laborat en l'event, ja que sense el seu suport no seria possible tirar endevant aquest projecte.

L'EVENT ES CELEBRARÀ EL DIA 18 D'OCTUBRE ALS ESTRETS D'ARNES

Per participar s'ha d'emplenar:

INSCRIPCIONS OBERTES FINS EL 6 D'OCTUBRE

PREU D'INSCRIPCIÓ:
FEDERAT: 24 EUROS
NO FEDERAT: 30 EUROS*

*L'assegurança és obligatòria per participar. En cas de no disposar-ne, el preu de la inscripció s'incrementarà en 6 euros, per cobrir qualsevol accident i per responsabilitat civil.

PER ASSISTIR AL SOPAR I L'ENTREGA DE PREMIS S'HAN DE SUMAR 20 EUROS PER PERSONA.

FEDERAT + SOPAR: 44e
NO FEDERAT + SOPAR: 50e


S'HA DE FER TRANSFERÈNCIA DE L'IMPORT TOTAL AL SEGÜENT COMPTE:
ES58 0049 2961 5521 1440 2029.
S'HA DE POSAR AL CONCEPTE: 'RALLY NOM COGNOM'. Exemple: 'RALLY ADAM ONDRA'


Abans del sopar també es relaitzaràn xarrades realcionades amb el esports de muntanya i els Ports.

Trobareu tota la informació rellevant a la seguent documentació:

    -  Us preguem que sobretot us llegiu aquest document, ja que trobareu quasi tota la informació del Rally. 

<PROJECTE RALLY 2025

(Informació rellevant de l'event, punt de trobada, allotjament, horaris, material d'escalada imprescindible...)

<REGLAMENT i RESSENYES>

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Crònica Curs NV1 Espeleo

 Bones Companys! Aquest mes de maig vam iniciar una nova edició del Curs d’Iniciació a l’Espeleologia Nivell 1 de l’Espeleo Club Tortosa, amb una molt bona participació i ganes d’aprendre per part dels cursistes. La jornada de dissabte va començar amb les sessions teòriques , on es van tractar diferents aspectes fonamentals per introduir-se en el món de l’espeleologia. Durant el matí es va parlar sobre la història de l’espeleologia, les tècniques de progressió vertical, el material utilitzat en aquesta activitat, la conservació del medi subterrani i algunes nocions bàsiques de topografia. Després de dinar, vam posar en pràctica part dels coneixements adquirits amb una sortida a la Cova del Garrofer . Aquesta cavitat horitzontal va permetre als participants familiaritzar-se amb l’entorn subterrani i descobrir algunes de les seves particularitats així com orientar-se i interpretar una topografia. Durant la visita vam recórrer pràcticament tota la cavitat, arribant fins més enllà del...

Curs Nv.1 ESPELEOLOGIA

 <FORMULARI D'INSCRIPCIÓ> CLIQUEU AL LINK DE SOBRE PER EMPLENAR EL FORMULARI D'INSCRIPCCIÓ! Us presentem el curs nivell 1 d'espeleologia de l'Espeleo Club Tortosa. Aquest curs està  adreçat a totes aquelles persones que vulguin començar a descobrir el món subterrani d’una manera segura i guiada . Es tracta d’una formació pensada per adquirir les bases tant teòriques com pràctiques d’aquesta disciplina, combinant sessions en aula amb sortides reals en cavitat. El curs s’estructura en dos caps de setmana intensius , on els participants aprendran des dels conceptes fonamentals fins a les tècniques bàsiques de progressió, tant en cavitats horitzontals com verticals. Les pràctiques es realitzen en entorns naturals del Parc Natural dels Ports, permetent una experiència directa i progressiva en un medi real. A més, el curs inclou el material necessari i la cobertura federativa, amb l’objectiu de facilitar l’accés a aquesta activitat a qualsevol persona amb interès, ind...

Avenc dels Mamelots 25/08/19

AV.DELS MAMELOTS – FALTA O2 – 25/08/2019 Un cop acabats els treballs a la Cova del Iaio sembla que tots ens hem relaxat un poc. Els Espeleoxulets, esgotats de tantes entrades compulsives a la cova, la deixen una mica aparcada... que no acabada. L’activitat a nivell de grup l’hem parat, però algun dels joves, acompanyats de Vicent i Sarai , han fet una bona campanya d’exploracions i travesses a Setmana Santa a Cantàbria i altres als Ports. Mantenir el grup inicial de joves cohesionat és complicat: època d’exàmens, barrancs, estiu, la calor,   la marxa,.... En l’àmbit individual, lo important és que ningú ha parat l’activitat d’espeleo. Aquest diumenge hem aconseguit reunir-nos: Ferran. Ricard i Adolfo , els “Alguerós”, i reiniciar l’activitat a l’Avenc dels Mamelots. La cavitat, després de tants anys, no ha canviat, excepte per a un que diu que la boca s’ha estretit un poc.  Un cop superat el primer pas entre lloses, ens sobta veure un petit aparell ...